filters
state:
Show
city:
Show
product:
Show
Order part paid 450.00, received part 4 days later call tell him wrong color, states all parts come in black said sorry not clear coat shiny black, maybe flat primer black. Tells me I better read my terms of sale agreement bxxxh, a few days later mutual acquaintance...
Read more
4autoparts
4autoparts
4 Auto Parts Verified Representative

You purchased a black finish panel and the invoice clearly stated that. Once you received it, then you called complaining about you needed a pearl white color. Because of your...

#491343
Reply to reviews

This guy is a class act!!!!!!! I ordered a part for my car and he sends me the wrong color and tells me to paint it they all come black. But not a black pearl paint job maybe I would believe him if it was a flat black so he finally came around and said send it back and...
Read more
#491199
Reply to reviews
DO NOT BUY FROM THIS COMPANY. I do not know how these people stay in business due to their lack of customer service and professionalism. This whole experience has been a nightmare from the start and I feel that any individual who wants to try and save money are better...
Read more
4autoparts
4autoparts
4 Auto Parts Verified Representative

Mr. Flowers purchased a BMW headlight from us and instead of taking it to a reputable shop to have it installed, he takes it to a shady mechanic which had no real experience i...

#402528
Reply to reviews
I was given this auto parts supplier's number from a local wrecking yard, but they did mention that had not used him before. I called 4 Auto Parts and of course they had my part at a decent price. I ordered the part and was told it would be to me within a week,...
Read more
Anonymous
Lyle's

In all fairness, Charles Moore at 4 Auto Parts took care of me recently on a headlight assembly for a Toyota Avalon. He sent out the headlight assembly next day mail. It was n...

#375766
Reply to reviews
Mr Chrales, (pos) sells us a part, cvharges for it rite away send it almost 3 weeks later, damaged and not complete, so we call to a ask where the rest of the parts were, so he promised to overnight it to us, 3 days late parts come and still not complete, so we had to...
Read more
4autoparts
4autoparts
4 Auto Parts Verified Representative

These are nothing but a bunch of lies and false complaints. We don't need to rip anyone off. My longevity in this business speaks for itself. We go out our way to please our c...

Anonymous
Ripped Off

Charles sold me a headlamp assembly for $550 that did not work. When I called about it he offered to send a replacement headlamp assembly for an additional $250. No customer s...

#328782
Reply to reviews

I recently sold a used Mercedes headlight to Charles Moore, the owner of 4Auto Parts LLC, and he paid via PayPal. I specifically mentioned that there was a crack in the mounting tab which can be fixed with a glue. I sold it to him for 100.000 less than the original...
Read more
4autoparts
4autoparts
4 Auto Parts Verified Representative

No I go by the same name and I have nothing to hide. You people are only upset because you tried to sell me some junk and you weren't able to get away with it.

Anonymous
Anonymous

I wish I had looked here before doing business with him, the exact same thing is now happening to me! I hope paypal will side with me.

#259702
Reply to reviews
I ordered 2 parts from them to be delivered in 10 days and recieved 1 from some where in Calif. not Kansas where I had ordered it. I called numerious times for mo. and 1/2 and did not get any help. But he did say at the first when I talked to him I was affraid of what...
Read more
Anonymous
Dave H

I received a broken light from him, called to get a call tag, and he tore me a new one, in front of his employees. I wish I had seen the F rating from the Better Business Bure...

Anonymous
jake

Government Action The Attorney General of Kansas filed suit against 4-Auto Parts,LLC for violations of the Kansas Consumer Protection Act related to the internet sale of used...

#111970
Reply to reviews