filters
state:
Show
city:
Show
product:
Show
I ordered a window switch for a VW Beetle convertible and received a regular VW Beetle switch. When I asked to return it for the correct switch, the owner was both arrogant and rude, indicating that he gave me the right switch and the replacement switch would cost...
Read more
1.0
I didn't like
  • Poor treatment and abrasive comments
#1164013
Reply to reviews
During a series of emails between myself and the business, while trying to obtain a part for my wife’s car, the conversation quickly became confrontational and then outright hostile. After asking me to send a picture of the part this is the conversation that took...
Read more
4autoparts
4autoparts

The people here at Pissed consumer wouldn't allow me to respond with the facts to this complaint, so I'm not going to waste time rewriting it. This website is complete nonsens...

1.0
I didn't like
  • Customer service
#985300
Reply to reviews
I submitted an order online , was given a timeline , this time line was not met . Called multiple times , customer service totally clueless , I would ask the status , and they said they would call me back . After 4 days of phone calls in a row ( 3 weeks after my order...
Read more
1.0
#921587
Reply to reviews
Hey guys my name is David I also have super bad experience with this company. Charles was the guy who sold me the parts working for the 4 parts company. He was very unprofessional from the beginning and said that by the time they send pictures of the light they would...
Read more
4autoparts
4autoparts
4 Auto Parts Verified Representative

This is pretty sad and pathetic and just shows how dishonest and uneducated Mr. Rodriquez is. First off, Mr. Rodriquez received exactly what he purchased in great condition an...

1.0
#891490
Reply to reviews
Show

Ups Delivery Service Review

I purchased a headlight assembly from this company and never recieved it. They claim ups picked up the package but didnt scan it..he even went on to tell me to wait more days to see if i get it before i can get my $635.00 back...its *** and this company sucks..dont buy from this scam artist...
#885476
Reply to reviews
This company has poor customer service, the guy that answers the phone which I wouldn't consider a representative, using foul language after sending me a control module that didn't work. When I told them it didn't work and I wanted my money back, he said I had to send...
Read more
1.4
#874124
Reply to reviews
I wish i would have read reviews before i paid $1500 for a pair of headlights for my 15 suburban. Worst customer service and business I've dealt ever! I've been in the salvage yard business and deal with thousands of people a year.. We strive to take care of our...
Read more
1.5
#865729
Reply to reviews
Show

Car Part Review

The worst experiace and customer service ive ever had in the history of ordering car parts. Charles was his name and he was trash. Did not wanna go through pay pal and just wanted my credit card information. He is a fraud, DO NOT ORDER ANYTHING FROM HIM
1.0
Details
Billing Practices
Customer service
Diversity of Products or Services
Exchange, Refund and Cancellation Policy
Reliability
Staff
Turnaround Time
Website
#808354
Reply to reviews
I ordered a Fog Lamp of a Lexus LX470, I specified that it for use of my Toyota Land Cruiser Japanese Version (same fog lamp), I even indicated the sparepart number so they could verify it. They sent a fog lamp of a Toyota Land Cruiser instead, so I had to return it...
Read more
4autoparts
4autoparts
4 Auto Parts Verified Representative

We only sell american parts here. We do not sell japanese parts. You stated you had a Toyota Cruiser and that's exactly what we sent you. When you received them and claimed th...

#655697
Reply to reviews
Show

Car Part Review

Order part for my car, paid and everything. Everytime i call or email. They keep saying i will receive an email when it's packaged and shipped. Still haven't received anything. 2 going on 3 days in now
2.0
Details
Price Affordability
#646130
Reply to reviews